Followers

Saturday, November 26, 2011

LuKa Di HaTy iNi . . .

Jika mahu diikutkan haty nie,betapa sakitnya .luka yg kau tinggalkan semalam masih lagi terasa sehingga ke hari ini .cuba kau bayangkan ,jika kau di tempatku?apa yg kau rasa ? kerana cinta kau kepada teman sekolah dulu,kau membuang aku seperti sampah di tepi jalan .begitu banyak pengorbananku terhadap dirimu.tapi,kau hanya memandang itu sebelah mata .

Lupakan dikau,sehari sebelum ulang tahunku ,kau melepaskan aku pergi buat selama-lamanya.atas alasan,kita ,kita tidak serasi ,aku melepaskan aku pergi.akhirnya  kecurangan kau terbukti jua .bukan ingin menyalahkan kau 100% tapi sikap kau menduakan diri aku terlalu sukar bagiku untuk memafkan kau peluang untuk merasai cinta bersama denganku.

Di hari ulang tahunku,semua perancangan yang kau bt untukku hanya tinggal kenangan .aku menyambut ulang tahun tanpa kau disisi.tapi,aku tetap gembira kerana kau dan cinta kau banyak ditemani dengan airmata dan sakit haty ...DOAKU SEMOGA BAHAGIA BERSAMA DENGAN SI DIA .. 

Background